Известие

Collapse
No announcement yet.

тези тъпи пластмасови колектори!!!! спешно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
    @колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
    Alfa Romeo 1.8 TS 8v

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от street_fighter
      така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
      @колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
      Последно ти отговарям за 3-ти път - СТАВАТ

      Пригаждат се по-следният начин:

      1. Купуваш колектора.
      2. Купуваш 4бр. гумени маншони за алуминиев интейк.
      3. Купуваш 8бр. скоби за въпросните маншони.
      4. Успех!

      Ето тук и колегата по-рано ти бе обяснил, ама ти не четеш май
      Първоначално публикувано от yovi
      Наскоро минах по пътеката. Цената на нов пластмасов колектор е минимум 120 лв (като имам съмнения, че са ми съобщили това число без да актуализират данните си ), нов алуминиев никой доставчик не ми предложи .
      80 лв за алуминиев втора ръка си е добра цена, трябва да добавиш още тридесетина лева за гумени съединения и скоби и евентуално да смениш някои вакуумни маркучи, защото щуцерите са на различни места при различните колектори.
      п.с. Ти нали си беше намерил някакъв метален та даже с монтаж
      sigpic

      Comment


      • #33
        [quote=Dodo 155]
        Първоначално публикувано от "street_fighter":3c71vcj2
        така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
        @колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
        Последно ти отговарям за 3-ти път - СТАВАТ

        Пригаждат се по-следният начин:

        1. Купуваш колектора.
        2. Купуваш 4бр. гумени маншони за алуминиев интейк.
        3. Купуваш 8бр. скоби за въпросните маншони.
        4. Успех!

        Ето тук и колегата по-рано ти бе обяснил, ама ти не четеш май
        Първоначално публикувано от yovi
        Наскоро минах по пътеката. Цената на нов пластмасов колектор е минимум 120 лв (като имам съмнения, че са ми съобщили това число без да актуализират данните си ), нов алуминиев никой доставчик не ми предложи .
        80 лв за алуминиев втора ръка си е добра цена, трябва да добавиш още тридесетина лева за гумени съединения и скоби и евентуално да смениш някои вакуумни маркучи, защото щуцерите са на различни места при различните колектори.
        п.с. Ти нали си беше намерил някакъв метален та даже с монтаж [/quote:3c71vcj2]аз съм намерил от 2.0 и в сервиза им обеснявам как става и те твърдят че имало разлика в алуминиевите от 2.0 и другите- съжелявам ако ставам досаден ама аз не разбирам чак толкова или по скоро ме е страх сам да се залавям иначе чета всичко до край!!!
        П.С еми в момента човека със монтажа няма условия а аз нямам време да чакам,в краен случаи ще търся други алуминиеви от друг мотор
        Alfa Romeo 1.8 TS 8v

        Comment


        • #34
          [quote=street_fighter][quote="Dodo 155":lwnak3wv]
          Първоначално публикувано от "street_fighter":lwnak3wv
          така! последен въпрос - стават ли алуминиевите на моята(1.8 8винтила)?и ако не как се пригажда евентуално.....
          @колега NEDKO ще ти кажа тия дни че сега не се сещам.....няма да те забравя спок.
          Последно ти отговарям за 3-ти път - СТАВАТ

          Пригаждат се по-следният начин:

          1. Купуваш колектора.
          2. Купуваш 4бр. гумени маншони за алуминиев интейк.
          3. Купуваш 8бр. скоби за въпросните маншони.
          4. Успех!

          Ето тук и колегата по-рано ти бе обяснил, ама ти не четеш май
          Първоначално публикувано от yovi
          Наскоро минах по пътеката. Цената на нов пластмасов колектор е минимум 120 лв (като имам съмнения, че са ми съобщили това число без да актуализират данните си ), нов алуминиев никой доставчик не ми предложи .
          80 лв за алуминиев втора ръка си е добра цена, трябва да добавиш още тридесетина лева за гумени съединения и скоби и евентуално да смениш някои вакуумни маркучи, защото щуцерите са на различни места при различните колектори.
          п.с. Ти нали си беше намерил някакъв метален та даже с монтаж [/quote:lwnak3wv]аз съм намерил от 2.0 и в сервиза им обеснявам как става и те твърдят че имало разлика в алуминиевите от 2.0 и другите- съжелявам ако ставам досаден ама аз не разбирам чак толкова или по скоро ме е страх сам да се залавям иначе чета всичко до край!!!
          П.С еми в момента човека със монтажа няма условия а аз нямам време да чакам,в краен случаи ще търся други алуминиеви от друг мотор[/quote:lwnak3wv]


          Само гумените уплътнения /маншони/ са различни /диаметъра/ Затова тях ги купуваш наново, сичко друго е ОК

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от krasyb
            Само гумените уплътнения /маншони/ са различни /диаметъра/ Затова тях ги купуваш наново, сичко друго е ОК
            значи смяната е извършена след доста пот...... искам да попитам дали има проблем с въпросните маншончена,значи аз си пригодих и си изрязах същите със същия диаметър........проблем ли е това или да търся оригинални(аз даже не знам дали са и нещо по различни де ама)А проблема се отказа от свещите- поръчал съм goldenlonge.....и след това ще я карам на диагностика да я погледнат и там.....
            ИСКАм ДА блАГОДАрЯ НА ВСИчКИ КОИТО ПОмОГНАХА ЗА ТАЗИ ОПЕрАцИЯ.....ПОмОГНАХТЕ мНОГО.....А ДОВЕчЕрА ЩЕ НАПИША НА КОлЕГАТА ОТ ПлОВДИВ КАДЕ СЕ НАмИрА ОНЯ ПИч КАДЕТО СЕ ЗАНИмАВА С АлФИ
            Alfa Romeo 1.8 TS 8v

            Comment


            • #36
              А проблема се отказа от свещите- поръчал съм goldenlonge
              Пич не се набутвай има ментета дето изкрават и цели 1000 км !
              И аз се чудих питах накрая се насочих към NGK отидох да ги купувам и се оказа, че бобчетата не им асе развиват/ запресовани са, а при мен кабелите са за ф с резбичката за бобчетата. Преминах на Denzo
              Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
              Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

              Comment


              • #37
                Я да се включа и аз по темата с въпрос. Понеже дадох колата на един приятел, и днес той ми звъни и ми казва че оборотите на свободен играят 600-800 , и педала на спирачките се е одървил здраво и почнала да спира едвам едвам. След като е отворил капака по неговите обяснения една от тръбите/крайна/ на пластмасовият колектор била излязла от гнездото си . Някакви идеи от какво може да се получи това. Нямам газ. Доколкото разбрах наместили са тръбата и проблема е изчезнал. Давайте акъл че колата е в Търново сега, да му казвам на човека какво да прави.
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от pr_00f
                  Я да се включа и аз по темата с въпрос. Понеже дадох колата на един приятел, и днес той ми звъни и ми казва че оборотите на свободен играят 600-800 , и педала на спирачките се е одървил здраво и почнала да спира едвам едвам. След като е отворил капака по неговите обяснения една от тръбите/крайна/ на пластмасовият колектор била излязла от гнездото си . Някакви идеи от какво може да се получи това. Нямам газ. Доколкото разбрах наместили са тръбата и проблема е изчезнал. Давайте акъл че колата е в Търново сега, да му казвам на човека какво да прави.
                  Ами изкочила е тръбичката за вакума
                  След като я е втъкнал, сервото е заработило и проблема е изчезнал.
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Да, това ми е ясно, но има ли някаква причина за да избие тази тръба ?
                    Т.е. какво може да причини този проблем ?
                    Освен ако просто не и е дошло времето ?
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #40
                      Нека да погледне дали гумата не е понацепена. Когато поостарее се зацепва и може да излезе само. Ако е така, тако пристегне с нещо докато се върне или да си купи ново маркуче и да го смени, че шега със спирачките не бива
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        когато излезе така от маншона (от детонация става - няма от друго какво) напълно нормално е да се вдърви педала и да заиграят оборотите че даже и да не пали защото се губи вакуум и смуче след дебитомера. щом са го натъкнали - няма проблем само може да проверят за всеки случай дали не придърпва по малко от някъде (със цигара например) и впоследствие да се търси причината за тази детонация. ей с тоя колектор колко проблеми съм брал а гледам че не съм единствения вече. аз в момента съм набутал един парцал зад кутията за да не я избутва въпреки че по-добре да се измъкне от маншона за да освободи напрежението от там а не през дебитомера приемрно хаха
                        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
                        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от alf
                          когато излезе така от маншона (от детонация става - няма от друго какво) напълно нормално е да се вдърви педала и да заиграят оборотите че даже и да не пали защото се губи вакуум и смуче след дебитомера. щом са го натъкнали - няма проблем само може да проверят за всеки случай дали не придърпва по малко от някъде (със цигара например) и впоследствие да се търси причината за тази детонация. ей с тоя колектор колко проблеми съм брал а гледам че не съм единствения вече. аз в момента съм набутал един парцал зад кутията за да не я избутва въпреки че по-добре да се измъкне от маншона за да освободи напрежението от там а не през дебитомера приемрно хаха
                          Вземи си сложи една кихалка, като за ГАЗ, да не ти строши дебитомера поне докато я оправиш
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Най вероятно не е чакал да полюбопитства и е спрял да върти и после веднага наново е започна да върти стартер, или пък е натиснал педала за газта докато върти и колата е кихнала.
                            Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                            Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                            Comment

                            Working...
                            X